• Witaj w Domoz

  • Mój koszyk 0 produktów: 0,00 zł

Jak złożyć zamówienie?

 

W Domoz.pl wszystkie towary są nowe oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek. Wszystkie ceny są cenami brutto. Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki (poza odbiorem osobistym).

 

Zamówienia w Domoz.pl można dokonywać za pomocą:

 - koszyka w sklepie internetowym – najlepsza i najszybsza metoda. Zamówienia można dokonywać jako zarejestrowany Klient lub jako Gość.

- telefonicznie – dzwoniąc pod numer (56) 669 59 60. Zamówienie zostanie przyjęte przez obsługę Domoz.pl, oraz zostanie wysłany mail potwierdzający

- pocztą e-mail – zamówienia należy  wysłać na adres sklep@domoz.pl podając wszystkie dane kontaktowe, dane dostawy, sposób płatności i dostawy, towar oraz jego ilość. Obsługa Domoz.pl przyjmie zamówienie oraz prześle potwierdzenie na adres e-mail.

 

Zmiana lub anulowanie zamówienia

W przypadku chęci zmiany lub rezygnacji zamówienia prosimy o kontakt z obsługą Domoz.pl za pomocą telefonu (56) 660 59 60 lub wysyłając mail na adres sklep@domoz.pl. WAŻNE: Nie jesteśmy w stanie anulować zamówienia, które już zostało wysłane. W takim przypadku należy odstąpić od transakcji (tutaj więcej http://domoz.pl/odstapienie-od-umowy) oraz odmówić przyjęcia dostarczonej paczki. 

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.