• Witaj w Domoz

  • Mój koszyk 0 produktów: 0,00 zł

Gwarancja i Reklamacje

Gwarancja

Domoz Sp. z o.o. zobowiązuje się do sprzedaży i dostarczania rzeczy bez wad.

Produkty sprzedawane przed Domoz sp. z o.o. posiadają gwarancję producenta obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji dla produktów wynosi 2 lata. Gwarancja realizowana jest u producenta za pośrednictwem Domoz sp. z o.o.

 

Reklamacja

Reklamacje z tytułu gwarancji lub rękojmi należy przesyłać na adres mailowy sklep@domoz.pl lub na adres Domoz sp. z o.o., ul. Olęderska 16, 87-100 Toruń.

Prosimy o załączenie w reklamacji poniższych danych: informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności/wady; żądanie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz danych kontaktowych składającego reklamację.

Prosimy przedstawić dokument zakupu towaru oraz o udostępnienie reklamowanego towaru firmie Domoz sp. z o.o. W przypadku zasadnej rekalmacji z tytułu rękojmi koszt dostarczenia towaru jest zwracany kupującemu przez Domoz sp. z o.o.

Towar zostanie poddany ekspertyzie, mającej na celu sprawdzenie czy wada występuje oraz czy nie nastąpiła z winy użytkownika. Domoz sp. z o.o. ustosunkuje się do reklamacji w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania. Za termin rozpoczęcia procesu reklamacyjnego przyjmujemy chwilę odebrania przesyłki.

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.